Overzicht
Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt voor 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.Om in aanmerking te komen voor een retour moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zijn.Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retournering. Verpakte goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeau bonnen.
Bij het terugzenden hebben we het aankoopbewijs nodig.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetaling:
Zodra uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, ontvangt u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde item hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een aantal dagen.
Te late of missende terugbetaling
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening.
Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.
Producten met korting:
Alleen artikelen met de reguliere prijs kunnen worden gerestitueerd. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden gerestitueerd.
Vervanging
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@natuurwaarnemer.nl. U krijgt van ons instructies mbt de afhandeling.
Cadeau
Als het item bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar jou werd verzonden, ontvang je een cadeau credit voor de waarde van je retour. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd. Als het item niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever het order naar zichzelf had laten verzenden om het later aan jou te geven, zullen we een terugbetaling naar de gever sturen en zullen op de hoogte worden gesteld dat je het item hebt geretourneerd.
Shipping returns
Om uw product te retourneren, moet u contact opnemen via email Info@natuurwaarnemer.nl. We geven u dan de benodigde instructies.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel.
Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor het retourverzenden van uw artikel van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw omgeruilde product bij u is, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via email: info@natuurwaarnemer.nl.